Bezorgen

Onze producten/materialen zijn ingedeeld in de onderdelen van de (steun)zolen en andere elementen waar ze voor worden gebruikt. Het kan natuurlijk zijn dat je een product zoekt dat wij bij ergens anders hebben ingedeeld dan jij dat doet.

Kun je een product niet vinden op de pagina’s met categorieën? Gebruik dan de zoekbalk bovenin naast onze bedrijfsnaam.

In onze winkel heb je de mogelijkheid om producten te vergelijken. Zo weet je altijd wat de verschillen zijn en of je het juiste product bestelt. Klik bij het gewenste product op de vakje naast ‘vergelijken’ en doe hetzelfde bij het product waarmee je het wilt vergelijken. Klik daarna op ‘vergelijken’. Wij geven je een overzicht van de overeenkomsten en verschillen.

In onze webshop kun je snel en gemakkelijk het juiste product vinden en bestellen. Zoek het product, kies de leveringsvorm en het aantal in en klik op ‘bestel’. Kies een betaalmethode en rond je bestelling af.

Je kunt kiezen om de bestelling te plaatsen met of zonder account. Wij raden je aan een account aan te maken. Door je gegevens op onze site te bewaren, kun je de volgende keer sneller bestellen. Bovendien heb je met een account inzage in de facturen, je bestelhistorie en status van een bestelling.

Omdat wij leveren aan andere bedrijven zijn in onze winkel alle prijzen exclusief btw. Ook de verzendkosten.

Dat kan gebeuren. Met uitzondering van de producten die we voor jouw bedrijf op maat maken hebben we de producten in onze winkel in principe op voorraad in ons magazijn. Bij elk product staat of het op voorraad is. Is dat (even) niet het geval? Dan geven we aan wanneer we het weer verwachten.

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling nadat je hem definitief hebt gemaakt te wijzigen of annuleren. We gaan namelijk direct aan de slag nadat we jouw bestelling hebben ontvangen. Je kan het uiteraard wel terugsturen na ontvangst. De verzendkosten van een retour betalen wij voor je.

Heb je een bestelling succesvol afgerond? Dan sturen wij meteen een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen, kijk dan of ons bericht toevallig in jouw mapje met ongewenste (reclame)mail terecht is gekomen.

Weet je zeker dat de bevestiging niet in die map zit? Neem dan even contact op met ons op om er zeker van te zijn dat we jouw bestelling hebben ontvangen.